Tilmelding af springere
For at tilmelde sig trampolin, skal tilmeldingen sendes til kontakt@farumtrampolinforening.dk. Der er plads til maks. 14 springere på hvert hold og tilmelding er først til mølle. Tilmeldingen skal indeholde springerens navn samt hvilken/hvilke dage springeren ønsker at springe.
Gamle springere kan nøjes med at indbetale kontingent umiddelbart omkring sæsonstart, dog senest 2 uger efter sæsonstart. Betales der senere end det, kan foreningen ikke garantere en plads, hvis holdene er fyldte. Nye springere skal betale kontingent senest 2 uger efter sæsonstart eller efter deres første prøvegang. Starter springeren sent i en sæson, tal da med en træner først.
Nye springere bedes oplyse:
- Navn, adresse, telefon, mail-adresse, fødselsdato
- Kontakt mail-adresse og telefonnummer
Og hvis nogle af oplysningerne er ændret for gamle springere, så vil vi naturligvis gerne opdateres.
Kontingentet kan indbetales til
Foreningens konto (se nederst på siden) - husk at skrive navn på springeren, der betales kontingent for i emnelinjen.
Via Mobile Pay (se øverst på siden) - husk at skrive navn på springeren, der betales kontingent for i kommentarlinjen.
Kontant til en træning, hvor der også er blanketter til at udfylde ovenstående oplysninger. Penge og blanket afleveres til en træner.
Tilmelding til arrangementer
Ved arrangements-tilmeldinger oplyses:
- Hvilket arrangement, der tilmeldes til
- Springerens fulde navn, springerens fødselsår, mail-adresse for supplerende oplysninger om arrangementet.
- Ved stævnetilmeldinger hvilken række, der tilmeldes til.
- Evt. bemærkninger til trænerne
Betaling
Betaling af arrangementer afhænger af arrangementet. Ved deltagelse i klubtræf indbetales 100 kr. på foreningens konto samtidig med tilmelding. Vi tilmelder ikke springeren til klubtræf før pengene er indbetalt, da det koster foreningen penge at tilmelde springere til stævner. Husk at skrive navn på springeren ved betaling.
Ved interne arrangementer betales der kontant på dagen til en træner.